today

Idag började dagen på bästa sätt, nämligen med att äta bröd med avocado som pålägg efter att ha vaknat utan alarm. Har sagt det förr, och jag säger det igen, avocado är SÅ gott och sovmorgnar är underbara.
 
Eftermiddagen gick åt till en sprintträning på rullskidor tillsammans med lillasyster, och direkt efter det gasade vi iväg till stan för att kolla de sista minuterna av Valtteris (alltså HBK:s) match.
 
Kvällen har jag också spenderat med Antta. Efter att vi kommit hem från stan sminkade och fotade jag henne, superkul att sminka ju, skulle kunna hålla på hur länge som helst. Bilderna och sminket blev faktiskt jättesnygga, ska visa er dem i ett senare inlägg!
 
I morgon har jag en hel del på programmet. Jag ska hinna göra en kombilånglänk, medverka på IK Kronans 110-års jubileum, vara på släktkalas och åka till Vörå. En hel del, fast det egentligen låter ganska lite nu när jag skriver ner det, haha. Nåväl, nu ska jag prata med Valtteri via Facetime, och sen blir det sovdags för min del. 
1 Ida:

skriven

Vill bara berätta att du är en av de elva som jag har nominerat till utmaningen Liebster Award på min blogg. Kika in där för att läsa mer! :)

Svar: Åh, så kul! Vad glad jag blir :)
Emelie

Kommentera här: