STUDENTSKRIVNINGARNA ÄR ÖVER

Igår hade jag sista skrivningen för hösten, nämligen finska. Det gick helt okej, men känner dock att grammatiken inte gick så bra. Denna höst har jag alltså skrivit kemi, finska och engelska. 
 
Nu känns det helt otroligt skönt att denna stress är förbi, alltså obeskrivligt! Är dock totalt utmattad och träningarna, lika som allt annat också för den delen, går rätt trögt för tillfället. MEN DET ÄR SÅ SKÖNT ATT INTE BEHÖVA LÄSA HELA TIDEN. Aja, det blir väl bara bättre härifrån. 
En höstig bild på mig och Elin från förra hösten på gymnasiets friluftsdag. Elin e allt bra hon. 
Här är en liten samling bilder från gårdagen och torsdagen. Tror ni ser vad bilderna föreställer utan att jag förklarar. 
 
Ja, just det, ifall ni undrar varför bloggen ser förstörd ut så håller jag på att fixa lite ny design, så den får vara ful ett tag innan jag har fixat klart. Det är ju inte det lättaste. 

Kommentera här: