dagens (och gårdagens) program

Den här veckan går otroligt trögt framåt, men nu har i alla fall onsdagen kommit. Jag hade precis dagens sista lektion, och ska snart styra kosan mot Kronoby. Där har Valtteri match och jag ska vara publik på både matchen och Kronans gymnastikfest som råkar inträffa nästan på samma gång. Bland annat Antta, Alva och Ida ska uppträda, så det ska bli kul att se på! 
 
 
Jag började onsdagen med en styrketräning i gymmet tillsammans med ett trevligt gäng, och vi gjorde en riktigt bra träning. 
 
Igår hade vi rullskidning på programmet på morgonträningen klockan åtta. Efter det hade jag en lektion och sedan massage, som jag redan skrev om i något inlägg förut. Efter skolan fixade vi lite inför Stafettkarnevalen (som nån kanske vet satsar Vörå rätt mycket på dräkter och sånt inför karnevalen, så det går åt en hel del tid till sånt och tvåorna bär ansvar för utstyrseln varje år) och det har verkligen varit svårt att få allt att funka men nu borde snart allt vara klappat och klart! We're gonna be totally flawless och ni kommer nog inte missa oss ;)
 
Senare på kvällen igår var jag till gymmet och körde lite benstyrka och stabilitet. Har blivit mycket gym de senaste dagarna men det gör inget, styrka är bra. 
1 Anonym:

skriven

Hur gick stafettkarnevalen?😊

Svar: Håller faktiskt för tillfället på att skriva om karnevalen, så inlägget kommer upp inom en timme ✌🏽️
Emmi

Kommentera här: