5 LEDIGA DAGAR

Idag var sista skoldagen för denna vecka, nästa är först på tisdag nästa vecka! *hjärtögonemoji*

Skrev biologitent idag på morgonen, och det gick väl okej. Efter tenten var jag på kemistöd för att försöka förstå nånting efter veckan jag missade när jag var sjuk. Kemin började klarna, vilket ju alltid känns bra. Efter lunchen fortsatte dagen med mer kemi och därefter samhällslära. Är inte speciellt intresserad eller insatt men vår lärare är verkligen superduktig och får allt att låta intressant. 

Igår var Antta och hennes årgång hit till Vörå på inträdestest, kul att se henne här. Vi kollade Valtteris match tillsammans på kvällen efter min massage, sen fortsatte jag min kväll/natt med näsan i biologiboken.

Jag har precis kommit tillbaka till rummet i Vörå efter en underbar löpträning i solskenet. Att få träna i bara tights och en tröja i solskenet är såååå härligt. Hade dessutom musik i öronen så var helt pepp genom hela träningen. Efter att ha varit sjuk och inte kunnat göra nånting alls kändes det verkligen hur kul som helst att springa, trots att det kanske gick lite tungt. Älskar verkligen träning. I alla fall idag. Hehe.

Nu ska jag vänta på Valtteri som för tillfället är domare på en match vid Norrvalla, och sen åker vi till Oravais.
1 Anonym:

skriven

Kan du göra en sminkrutin? :)

Svar: Ni är fler som har frågat om detta, så ska försöka fixa ihop nåt! :)
Emmi

Kommentera här: