påsken närmar sig

Nu när påsken och därmed våren närmar sig tänkte jag dela med mig av lite inspirationsbilder från Weheartit.

Jag heter @emmisvenlin där ifall någon känner för att följa mig en solig dag som denna.

Idag var det långlänk som vanligt på torsdagar. Jag skidade med Elin och hade kul som vanligt. Djupa diskussioner om livet hann vi med också, man hinner med ganska mycket på två timmar. 

Igår efter skolan skidade jag en timme, och sen gick kvällen åt till läxor och dylikt. 

Om ungefär en halv timme börjar min skoldag med filosofi, och därefter engelska. Efter skolan bär det av till Vasa med Valtteri för att inviga påsklovet. Vi ska nog bara strosa runt, köpa lite nödvändiga grejer, gå på café och njuta av ledighet och fint väder. Sounds good to me. Det är sjukt kul att köra också. Jag känner dessutom att det går bättre och bättre för varje gång, jee. 

Ha ett bra påsklov!

1 Anonym:

skriven

Får bara vissa adda dig på snapchat eller varför kan du inte acceptera tjalle?

Svar: Klart alla får adda mig, men om jag accepterar sen är en helt annan sak 😊
Emmi

2 Anonym:

skriven

Hej, varifrån är dina vita jeans? De är så fina! 😍 Glad påsk🐣

Svar: Tusen tack! 🙆🏼 De är från Zara 😎 Tack och desamma! 🐣
Emmi

3 Anonym:

skriven

Vad ska du göra i påsk? :)

Svar: Hittills har jag umgåtts med Valtteri och hans familj, tränat och varit en sväng till Vasa och kvar återstår att umgås med vänner och åka till Vuokatti med min familj och V ☺️ jaa, och sen lite träning här och där förstås!
Emmi

4 Anonym:

skriven

Når åker ni till Vuokatti?

Svar: På söndag.
Emmi

Kommentera här: