mellanmålsfavorit

Tänkte tipsa er lite om en av mina mellanmålsfavoriter just nu, nämligen AVOCADO. Ahhh, såå gott och nyttigt till på köpet. Kan det bli bättre? Jag älskar att ha avocado på bröd, med ost under. Avocadobitar, åh. 
Fick inte datorn att spara bilderna jag redigerat så ni får två oredigerade. 
 
Som ni ser på bilden nedan sitter jag i sängen och sysslar med lite alltmöjligt. Jag har precis redigerat lite bilder, och borde nu läsa filosofi eftersom vi har prov imorgon. Har som vanligt mycket på schemat, haha. Aja, har precis gjort en lätt skidlänk och lite löpning efteråt. Superfint väder, man blir verkligen på bra humör!
Nu ska jag fylla i träningsdagboken, redigera bilder på Sibel som jag fotade för några dagar sedan, räkna matte, läsa filosofi, hämta Valtteri från Norrvalla och göra ett tidsinställt inlägg om de senaste dagarna då jag inte bloggat. Har en massa telefonbilder att ladda upp, så dem ska ni snart få ta del av. 
1 a n n i k a:

skriven

Gott!

Kommentera här: