en underbar resa

En superresa med perfekt sällskap har jag nu bakom mig. Tänkte dela med mig av lite bilder från resan fotade av bland annat mig, vår tränare Jussi Simula, min syster och en pappa. Bilderna får tala, kanske slänger in en kommentar nånstans om jag känner att det behövs.
Starten på lördagstävlingen.
Lördagskvällens prisutdelning. 
Stafett-prisutdelningen. Vi fick igen nya svenska vänner i och med denna resa!
Bronslaget.
Blandade matbilder från middagen efter prisutdelningen och båtens alldeles underbara buffet, bussresan från Otepää till Talllinn, och känslan efter buffeten då vi bara låg på golvet med byxknappen öppen för att vi inte orkade annat efter all mat. 
Vårt fina team bestående av åkare, vallare och tränare. 
My favorites. Såååå kul att lära känna nya människor och att umgås med dessa tjejer!!
 
Där var några av bilderna från resan, fler kommer troligen dyka upp i inläggen framöver ännu. Denna resa var i alla fall en av de bättre jag varit med om, sällskapet var verkligen on top. Tusen tack till alla er som gjort denna resa så underbar!

Kommentera här: