tränatränaträna

Jag kom precis tillbaka från en timmes löplänk i skogen. Skönt med sommarvärme och solsken! 
 
Veckoslutet bestod, som jag redan skrev, till en del av Jeppis Summer Ski, men också lite fotboll hann jag med i söndags då vi åkte till Torneå för att spela mot TP-47. 
Två glada bilder på två lyckliga och nöjda tjejer. Min favoritgirl. Vi hade inte planerat klädseln. Bara så ni vet. Underförstådd dress code hehe. 
 
Måndagen innehöll styrketräning, villakalas och rullskidning. Valtteri var hos oss från lördag till igår, så med honom har jag spenderat en del tid också <3
 
Igår började vi dagen med en löplänk som vi kombinerade med att catcha några Pokémons, hehe. Efter lunchen åkte vi (hela familjen-Antta+Valtteri) till en sandgräv för att njuta av sommaren där, och kvällen gick åt till en parstakningsträning med snabbhetsintervaller. 
 
Hittills idag har jag inte gjort något annat än jobbat och tränat, och fortsätter troligen jobba snart igen. Ovädret, åskan alltså, hittade också hit till oss inatt. Jag är sjukt rädd för blixtar och åska, så hade inte precis världens trevligaste natt om man säger så. Aja, ha en bra fortsättning på dagen!

Kommentera här: