IDA 18 ÅR

Idag fyller en av mina bästa vänner 18 år, och jag får tyvärr inte spendera den dagen med henne då jag för tillfället befinner mig i Lappland. Well, du ska ha en helt underbar dag, för det är du värd! Love u. 
 
 
Här är några bilder från onsdagskvällen då vi tillbringade kvällen i solnedgången på en vacker plats i vår lilla by. Hon är guld den här tjejen, verkligen guld. Hennes hjärta är sååååå stort, det är en sak ni ska veta om henne. Vi har hållit ihop ända sedan lågstadiet, och blivit bättre vänner hela tiden. Hon är en av dem som jag är såååå lycklig över att få ha i mitt liv. 
 
Vill önska dig grattis på 18-års dagen här också, nu har dagen du väntat på sååå länge äntligen kommit, hoppas den blir som du föreställt och önskat dig! Vi firar sen då jag kommit hem <3
 
1 Ida:

skriven

Äääh, taack världens bästa Emmi, du vejt att du betyder sååå myki fö me 😘🎉💃🏼🌹 hoppas du får e riktit bra på lägri så tar vi å fiirar san tå du kmr hejm! ❤️

2 Inez:

skriven

Vilka härliga bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :)
Emmi

Kommentera här: