villa-avslutning och ny vecka

Nu är sommaren då officiellt förbi, och det firade vi med raketer och allt i lördags på villa-avslutningen. Jag spenderade den kvällen i Nykarleby på Elins villa med massa härliga vänner och nya bekantskaper. Vi hade väärldens bästa kväll, trots att det blåste så hårt att stugan nästan flög iväg. Vi badade bastu, sköt raketer, dansade, sjöng, åt grillmat och umgicks. Hur perfekt? 
 
Igår gjorde jag en träning på cykel, vilket jag gjorde idag med. Min fot börjar vara återställd, så snart ska det nog gå att börja springa igen, wohoo. Har dock dragit på mig en ordentlig förkylning, som så många andra här på internatet, så det blir mest GU-träning för mig denna vecka som det nu ser ut. Inatt sov jag elva timmar, och dessutom en timme till under hålpasset, vilket nog tyder på att allt inte står helt rätt till. Har lyckligtvis inte ont i halsen, så borde nog kunna träna åtminstone. Well, alltid är det något. Jag behöver i alla fall inte känna mig ensam med detta sjukande, tror faktiskt halva internatet har någon typ av förkylning. Typiskt. 
 
Nu ska jag fortsätta med läxorna, och sen blir det kemi. Känns som om det är det enda jag skriver här på bloggen numera. Aja, snart är det över, en månad kvar. 
{ gammal bild }
 
Tror jag somnar ganska tidigt idag också, känner mig redan helt utmattad, huvudet dunkar, näsan är täppt och jag hostar varannan minut. Good game, good game. 

Kommentera här: