Tammerfors

Just nu sitter jag i bilen med mamma och pappa påväg hemåt. Vi har varit i Tammerfors hos en läkare, där jag testats för astma och sånt på grund av mina andningsproblem. Det gick bra, dock lite nervöst. Aja, nu ska vi hem i alla fall, och sen blir det fotbollsträning för min del. 
 
I morgon har jag två träningar på programmet, sen kommer Valtteri till oss och på kvällen bär det av till villan för att ta ut det sista av sommarlovet. På lördag har vi match i Idensalmi, vilket troligen upptar största delen av dagen, och på söndag packar vi ihop och flyttar tillbaka till Vörå. 
1 Anonym:

skriven

Fick du svar på vad som är felet med din andning?😊

Svar: Nja, inte riktigt, men lite ditåt vet vi nu i alla fall, vilket ju är jätteskönt! ☺️
Emmi

2 Anonym:

skriven

Kan du göra ett back to school inlägg?

Svar: Kanske, får se :)
Emmi

Kommentera här: