mot nya äventyr

Nu sitter jag i bussen påväg från hotellet i Äkäslompolo till järnvägsstationen i Kolari. Därifrån bär det av hem mot Kokkola med ett kort stopp och ompackning hemma, innan jag bilar vidare till Oravais. I morgon tidigt åker vi (jag, Valtteri och några kompisar) ytterligare söderut, till Helsingfors och WEEKEND FESTIVAL 2016!! Ska bli sååååååå kul. Åh. Från Ylläs till Helsingfors inom mindre än ett dygn. Mysigt. Kommer kanske vara aningen trött, men vad gör väl det? 
 
 
Idag på förmiddagen gjorde vi en parstakningsträning som gick helt okej för min del. Kul i alla fall!
 
Nu ska jag plugga lite kemi, sen läsa en bok och därefter kanske jag tar en tupplur. Aja, ska snart hoppa på tåget i alla fall, inte det allra lättaste med tusen väskor och grejer att släpa med sig. 

Kommentera här: