latelyyy

Under de senaste dagarna har jag umgåtts med vänner, tränat, varit med Valtteri, gått i skolan och läst till studenten. Mina dagar har i princip endast bestått av träning, mat, skola, träning, läxor, studentläsning och sömn. That's pretty much it just nu. 
 
När jag senast bloggade var det tisdag, och skolan hade precis börjat. Nu har allt rullat igång, och vi är redan inne på andra skolveckan. Förra veckan var jag första gången på voice massage för min hals, så nu hoppas vi på att det ska bidra till att andningen börjar fungera bättre.
 
I fredags drog iväg till Vasa med Venla och Valtteri, och vi hade en riktigt mysig kväll med mat på Amarillo och sedan bio. På lördag kollade vi först på Alvas matcher, sedan på Valtteris match och sen spenderade jag kvällen med saknade Ida och Wilma. Igår började jag, Antta och Alva med att köra till Nedervetil för att se Myrans damer i division ett, som spelade mot VJS. Sen åkte vi till simhallen för att göra den dagens träning innehållande FU-drag. 
Bakverket på bilden högst upp till vänster är inte en bränd degklump, det är mitt och Fannys fantastiska äppelkladdkaka, som vi bakade förra veckan i brist på annat att göra. Ja, och vi var väl lite sötsakssugna också. 
 
Idag har jag varit i skolan från 8.40-15.05, tränat med Antta, packat upp och gjort läxor. Nu ska jag läsa lite till inför studenten, och sen fixa allt klart inför morgondagen då vi åker iväg till Vasa rätt tidigt. 

Kommentera här: