here comes the weekend (!!!)

Nu är denna skolvecka över och veckoslutet har precis börjat. Skolveckan har kort sagt bestått av mys med Vörå-människorna, skola, alternativ träning, rehab och kemiläsning inför studenten. Jag har simmat, vattenlöpt, styrketränat, cyklat och parstakat. Inte det allra roligaste, men sånt är väl livet ibland. 
 
Idag, efter att jag och Valtteri tränat och Antta slutat skolan, åkte vi hem till Kronoby. Här spelade Valtteri precis match, och nu blir det fredagsmys med familjen. Imorgon efter min träning på förmiddagen bär det av mot Oravais och sedan styr vi kosan mot Nykarleby och Elins villa, där vi ska spendera denna villaavslutning. Kommer bli såååå mysigt ju!! 
 
Nästa vecka har jag två förhör och ett prov framför mig, men är faktiskt rätt motiverad för skoljobb, så det ska nog gå bra. Kemiläsningen flyter också på bättre än jag trodde den skulle, dock kommer jag ju ändå stressa sönder dagarna innan skrivningarna, men det kan jag inget åt så tar det då. Det är ju trots allt nästan en månad kvar ännu. Pjuuh. 
I träningsväg kommer nästa vecka troligen se ut som den förra, det vill säga rätt mycket simning och styrka. 

Kommentera här: