JUNIORLANDSLAGET

Nu är vinterns alla mål för min del uppfyllda. Jag kom med i juniorlandslaget!!!!! Har verkligen varit helspänd inför denna dag då grupperna skrevs ut officiellt, och nu är den här. JAG ÄR MED! Just nu ser jag mer än någonsin fram emot alla läger och träningstillfällen detta träningsår. Humöret är på topp, detta var verkligen helt underbart!!! Sååååå lycklig just nu!
Detta kommer verkligen vara ett perfekt år! Trots att jag ligger i sängen med otroligt ont i halsen och lätt öroninflammation, sjuk för omväxlingsskull liksom, är jag helt otroligt lycklig. ÅH, VAD JAG VÄNTAT OCH ÅH, VAD NERVÖS JAG VARIT. I made it. YAAAAAAAAAAAAAAAS!
1 Mammen:

skriven

Jaaa, du e ba bäst :) <3

Svar: ❤️
Emmi

2 Anonym:

skriven

Grattis Emmi!! 😍

Svar: Tuusen tack! 🙏🏼🙆🏼
Emmi

3 Sonja S:

skriven

Stort grattis, de e du värd! 💪😍

Svar: Tusen tack! 🙆🏼💗
Emmi

Kommentera här: