fullt program

Som vanligt har jag fullt upp. Gårdagen var verkligen ett minutschema. Först hade vi digital studentskrivning i tyska (övning dock) och jag skrev lite under fyra timmar. Tyckte det gick rätt bra, det var inte så svårt som jag hade väntat mig. Aja, sen fortsatte skoldagen med engelska läsförståelse och repetition inför kemiprovet. Efter skolan traskade jag raka vägen till skidspåret för att göra en lätt skateträning. Efter träningen hämtade jag Valtteri från Norrvalla, och därifrån åkte vi rakt till middagen. Från den stressiga middagen körde vi till lågstadiet för att fixa inför Powerclubträffen jag skulle ha. Powerclub-träffen gick bra, barnen var snälla och rätt söta. På kvällen var jag rätt utmattad, så jag somnade ganska tidigt efter ett par avsnitt av Friends. 
Gammal bild igen, på grund av min för tillfället tomma kamera. 
 
Tisdagen var också full av program. Skrev ju redan om den lyckade klassiska skidträningen på morgonen, och skoldagen. Efter skolan gjorde jag skolarbete och fixade lite nödvändiga grejer, och gjorde sen ett gymbesök med Valtteri och hans kompis. Vi hade superkul, trots en arg gubbe som verkligen inte var något fan av oss. Aja, vi tränade först och hittade sen på lite annat skoj i gymnastiksalen, haha. 
 
Just nu sitter jag nyduschad vid skrivbordet i mitt rum. Jag har gjort dagens träning, en GU-länk på skidor och sen lite löpninng, och börjar först 12.35. Nu ska jag redigera lite bilder och försöka göra några filosofifrågor innan skolan. Efter skoldagen tänkte jag och Valtteri gå till fotbollsplanen vid Norrvalla för att jag, som inte rört en fotboll sen augusti förra året, ska vänja mig lite för att inte vara helt borta på första fotbollsträningen. Det kommer jag tyvärr vara ändå, men det ska bli såååå kul att börja spela igen efter vinterpausen!! Ser verkligen fram emot att springa omkring på planen igen. 
 
Ikväll packar jag och åker sen hem, för att köra norrut mot Ruka med pappa på fredagsmorgonen. Där skidar jag säsongens allra sista tävling på lördag, klassisk stafett 3x5 kilometer.
1 Anna:

skriven

Härlig blogg!

Svar: Tack så mycket!
Emmi

2 Sarah:

skriven

Vänner e bra :)

3 Anonym:

skriven

Var ska du spela fotboll i sommar? :)

Svar: Not sure yet :)
Emmi

4 Anonym:

skriven

Var ska du spela?

5 Anonym:

skriven

Vilken position brukar du dpela spela på fotbollsplanen?

Svar: Yttermittfältare brukar vara my place på planen :)
Emmi

Kommentera här: