6 härliga månader

Idag har jag fått spendera ett halvt år tillsammans med Valtteri, världens underbaraste. Dessa månader har varit de bästa ever, och jag hoppas på så många fler! Jag är obeskrivligt lycklig över att jag fick lära känna denna människa, denna härliga och fantastiska person. 
Allt med Valtteri är perfekt. Allt från hans ben, hans härliga leende, längden, ögonen, för att inte tala om personligheten. Han är en sån perfekt människa som bryr sig om alla, en sån pojkvän som öppnar dörren för en, pussar en i pannan och bara med sin existens gör ens dag. Han behandlar mig på världens bästa sätt, och att se hur han är mot andra är underbart.

Han får mig alltid på bra humör även om jag precis gråtit (vilket jag gör rätt ofta, hehe), och finns alltid där för mig no matter what. Jag älskar honom mer än något annat på jorden. 
Bara så du säkert vet, jag älskar dej ❤️ Du är helt klart min drömprins.
1 Anonym:

skriven

Vilken foubdation använder du? Vikken färg? :)
Vilken färg hade du på din mousse?

Svar: För tillfället använder jag en liquid foundation från Maybelline i färgen Ivory. Moussen var samma färg :)
Emmi

Kommentera här: