traditionell torsdag

Torsdagen började som alltid med långlänk, denna gång på rullskidor och cykel tillsammans med Elin. Jag försov mig dock, och vaknade 08.08. Paniken när man försovit sig alltså. Hemsk. Jag sprang runt i rummet som en yr höna, efter att jag bokstavligen hoppat upp ur sängen då jag insåg att jag försovit mig. Elin fick vänta i några minuter, men 8.15 var jag dock ombytt och klar med rullskidorna och stavarna i händerna. Efter att ha parstakat i en timme slängde vi av oss rullskidorna och satte oss på cyklarna istället.
 
Skoldagen gick rätt snabbt, eftersom jag bara hade två lektioner och ett hålpass däremellan. Daniel åkte hem efter skolan för att spela match ikväll, så jag försökte få ordning på mitt rum och spelade sen volleyboll en timme före middagen. 
 
1 Anonym:

skriven

Får du pengar av att blogga?

Svar: Lite :)
Emmi

Kommentera här: