no social life och idétorka

Känner för tillfället att det enda jag gör är att träna, gå i skolan, läsa till studenten och sova. Vilket liv liksom. Längtar verkligen supermycket till den dagen i höst då skrivningarna är över. Ååååh, vad jag längtar. Fram tills dess är det detta liv som gäller. Plugglivet. Yaas. 
 
Aja, har precis läst kemi en timme, och innan det gjorde jag läxor. Skolveckan började tufft med matteprov i två timmar och sen full dag efter det plus träning. Träningen gick rätt okej i alla fall, hade trevligt sällskap så tiden gick snabbt.
I morgon börjar jag dagen tidigt för att hinna träna två timmar innan kemitimmen, och har sen en lätt skoldag följd av träning igen. Börjar bli frisk (äntligen), så snart kan jag träna helt utan att behöva stanna på hostpaus. Amaziiiinggg. 
 
Veckoslutet gick snabbt, jag gjorde inte mycket annat än umgicks med familjen och Valtteri, gick på bio och kollade Suicide Squad (sååå bra, rekommenderas verkligen!), besökte fammo och faffa, gjorde en snabbtripp till villan och tränade lite smått. Skönt med såna veckoslut ibland också. 
 
Jag har en fråga till er läsare också. Har ni förslag på vad/vem jag kan klä ut mig till på penkkis? Har noll idéer, och skulle vara sååååå tacksam för lite tips!!
1 A:

skriven

Hej! Jag har en fråga till dig om Triangl bikinisarna som du har köpt, verkligen sååå fina! Funderar på att beställa hem en jag med men undrar lite med frakt och så. Är frakten väldigt dyr och är det något extra tull-pris då de kommer från Asien? Är du annars nöjd med dina köp från Triangl? Tacksam för svar och tack för en fin blogg du skriver! :)

Svar: Hej! Håller med dig, Triangls bikinis är verkligen supersnygga! Frakten minns jag inte, men tullen var 40€ då jag köpte mina :)
Jag är väldigt nöjd med mina köp därifrån, eftersom kvalitén på bikinisarna är super och designen är perfekt. Passformen är också otroligt bra!
Emmi

Kommentera här: