måndag once again

Veckoslutet gick fort som vanligt, och nu är vi tillbaka i skolan. Måndagen började med matteprov som gick rätt dåligt. Sen hade jag full dag i skolan, gjorde en rullskidträning, städade rummet och möblerade om, gjorde läxor och åt middag. Nu sitter jag och njuter av kvällsmålet hehe. 

Gårdagen innehöll träning, matteplugg och en biltur till Vörå. 
Lördagen var desto mer händelserik. På morgonen gjorde jag en träning på rullskidor i Nedervetil, och såg sen på Alvas match där. Efter det umgicks jag med Daniel en stund. Då jag kom hem igen arbetade jag lite med pappa, läste på matte och hoppade på cykeln till Maddes. 
Vi umgicks ett tag hos Madde och åkte sedan iväg på äventyr. Det blev en lång men superkul natt. 

Vi befann oss överallt och ingenstans. Drive in var awesome denna tid på dygnet. Aahh. Bilden nere till höger är på min myskompis och bilden uppe till höger är från ett café i Vasa som jag besökte med pappa i fredags före skolan.

1 Anonym:

skriven

Tränar du varje dag? Hur orkar du och var får du din motivation ifrån? Jätte bra blogg sådär annars.

Svar: Ja, jag tränar nog varje dag. Ibland har jag väl också motivationssvackor, men jag har så många fina vänner, en familj som stöder mig hemifrån, träningsgruppen i Vörå och allt sånt, så.. Sen tycker jag ju dessutom att det för det mesta är roligt att träna också, trots att det finns dagar då jag bara skulle vilja krypa ner under täcket igen när alarmet ringer och jag ska ut på träning. Tack så mycket!
Emmi

2 Anonym:

skriven

Varför har du inte bloggat på över en vecka?

3 Anonym:

skriven

Ha du sluta blogga???

4 Anonym:

skriven

varför har du inte bloggat på förra veckan? 😳

5 Anonym:

skriven

E inte du å Daniel tillsammans längre?

6 Anonym:

skriven

Varför har du inte bloggat sen förra måndags? Har det hänt något? :O

7 Anonym:

skriven

Är du ännu tillsammans med Daniel? 😊

8 Anonym:

skriven

Vsrifrån är dide ljusblå jeansen med hål på knäna?😍

Svar: De är från H&M och helt klart de bästa jeansen jag haft!😍 love them
Emmi

Kommentera här: