svar på era frågor (sista delen)

Hur många timmar tränar du om året? Har faktiskt ingen koll på timmar i året, så kan nog inte svara på den frågan tyvärr. 

Vad är ditt medeltal just nu? Do not knowww, skulle tro det ligger nånstans mellan 8 och 9, men är inte säker. 

Är det sant att du har tappat träningsmotivationen och gråter före träningar i Vörå? Hahahha, jo, det är helt sant, gråter flera gånger per dag och varje kväll. Nej, men är du på riktigt, dumma frågor får dumma svar.

Tänker du gå gymnasiet i 3 eller 4 år? Jag bestämde mig i början av detta läsåret för att gå på tre år, eftersom jag lätt hinner och vill inte ha alla onödiga hålpass som skulle ha kommit fjärde året. Tar ett mellanår efter gymnasiet istället, då jag kan satsa hundraprocentigt på idrotten. 

Vad är din åsikt om fitness? Skulle du kunna tänka dej tävla i t.ex. bikini fitness i framtiden? Jag tycker det är en hemskt sport, en sport som förorsakar sjukdomar och en massa annat dåligt. Jag ser inget bra i att tävla och jämföra människors kroppar på det sättet man gör i bikinifitness, och skulle aldrig blotta mig och utsätta mig för något sådant eftersom det enligt mig inte för nånting bra med sig.

10 personer du saknar när du bor i Vörå? Antta, Ida, Madde, Nicoline, Erica, Bella, Wilma, Sanni, Eve, sen finns sååååå många fler jag saknar! <3 

Värderar du folk pga utseende, stil? Kan du t.ex. vara vän med såna som inte har så mycket Calvin Klein eller Gant? Snälla vän, det är klart jag inte kan vara vän med sådana, principsak. 

Rekommenderar du Vörå idrottsgymnasium? Fungerar internatsboende bra där? Jag rekommenderar Vörå  starkt, alla passar in i Vörå, jag har i alla fall hittills trivts hur bra som helst! Vörå är helt klart mitt andra hem. Internatsboendet fungerar perfekt om du frågar mig, tror kanske internatschefarna skulle säga annat, men aja, jag tycker allt funkar fint!

Var ha du köpt dina svarta espadrillos? ☺️ Jag köpte dem från H&M.
 
Hur mycket godis och annat "onyttigt" äter du? Tänker du mycket på vad du äter? Jag äter måttligt med godsaker, men i princip något onyttigt varje dag. Tänker nog inte speciellt mycket på vad jag äter, kanske mer på att jag äter tillräckligt, för det är inte en av mina starka sidor. 

Hur mycket styrka kör du i träningen och på vilket sätt/hur ofta gör du det? Använder du alltid vikter eller kör du kroppsvikt också? (ps. Grattis till jättefina resultat i vinter och till platsen i j-laget!) För tillfället tränar jag styrka två gånger i veckan, och gör allt med vikter. Sen kan det komma en styrketräning till då jag kör med endast kroppsvikt för att få stabilitet. Tusen tack!!

Vilken del av din kropp tycker du mest och vilken minst om? Jag gillar mina fingrar och tycker mindre om mina knän. Nej, men, är väl helt okej med min mage och midja och så, gillar min hy, men sen finns det dock en hel del som kunde vara bättre med mig, men accepterar mig som jag är ändå. Har dock hemskt mycket ångest över mitt hår, vilket jag kanske redan tidigare nämnt. 

Vad är Anttas "huvudsport"? Det är väl inte riktigt helt klart, dock är skidningen eller fotbollen viktiga för henne. 

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? Glad, omtänksam och envis. 

Vilken frissör går du till? Jag går väldigt sällan till frissören, Fanny fixar mitt hår för det mesta. 

Kommentera här: