new in

Tänkte visa er lite av det jag köpt under senaste tiden, några grejer från då vi var på resa och sen lite annat stuff.
Här är några skönhetsprodukter; St. Tropez Selftan lotion, Real Techniques makeup sponges, Nivea Cleansing Wipes och en fuktighetskräm från Loreal. På bilden finns också en svart kjol från Gina, örhängen från Glitter (ett riktigt fynd) och Nike löpskor. Hade helst velat ha rosa Nikes, men var tvungen att köpa nya nu innan lägret och på Intersport hade de inga andra färger än orangeröda och dessa. Gillar dessa starkt, trots att de inte är rosa. 
 
Shortsen köpte jag i Grekland från en Zara-butik, och de två BikBok-plaggen köpte jag på rea i Kokkola. Den övre är en vit långärmad spetströja och den nedre en bomullsklänning, helt basic. Superskön dessutom!
 
Denna godbit köpte jag för några veckor sen, en storfavorit. Triangls bikinis sitter sååååå bra, de har verkligen fattat det här med passform. 
 
Denna köpte jag på flygfältet i Aten precis innan vi åkte hem. Har länge suktat efter en väska från Ted Baker, och nu äntligen är den min. Ahhh, materiell lycka!
1 Anonym:

skriven

Visst har du en macbook? Har du en pro eller air?lämpar den sig för gymnasiestudier? Vad tycker du om den? Tacksam för svar! :)

Svar: Jag har en Macbook Air och gillar den starkt! Det enda dåliga är att deb inte har rätt uttag, så när jag ska skriva prov eller studentskrivningar på den behöver jag en extra adapter. Utöver det är den perfekt till gymnasieåren, smidig att ha med sig varje dag och snabbstartad :)
Emmi

Kommentera här: