nya grejer

Mina senaste inköp i klädväg är vad jag tänkte visa er i detta inlägg. Bland annat dessa plagg köpte jag före, i och efter Helsingfors (Weekend-veckoslutet). 
ÄNTLIGEN EN JEANSKJOL. Gillar den sååå mycket. Denna köpte jag (eller mamma köpte den åt mig då jag befann mig uppe i Lappland) på BikBok. Skorna och väskan var impulsköp, men har redan använt båda rätt mycket, bland annat under Weekend. De är båda från H&M.
 
Innan Weekend köpte jag denna body från BikBok. Den matchade jag sedan med jeansshorts, en lång kofta, skorna och väskan ovan.
Polon är från Odd Molly. Åh.
I Helsingfors köpte jag en body till från H&M i en lite smutsrosa färg, men den får ni se nån annan gång. För tillfället ligger den i tvättkorgen, haha. 
I tisdags, då jag var en snabbis till stan med Antta och Valtteri, köpte jag denna superfina polo från Odd Molly. Har spanat in den sedan jul, och nu var den på rea, så tyckte jag kunde slå till. Den kommer användas flitigt nu på hösten!
 
Sedan lite välbehövliga basplagg. En lace up långärmad, en randig t-shirt och två behåar utan band. Sånt behöver man ju alltid. 

Kommentera här: