Mellandagsrean är igång

Nu har mellandagsrean dragit igång, och denna dag började jag med att åka till Kokkola tillsammans med mamma och Antta. Jag var på jakt efter en kappa, men kom hem med dessa två tröjor från BikBok och lite smink. Jag är rätt pank just nu, så har inte råd med allt jag skulle vilja, så jag får spara så mycket jag bara kan. Suger på att spara pengar, som sagt, så vi får se hur det blir med det. En kappa ska jag ha, det är ett som är säkert.
Eyelinern var ett säkert kort för min del, denna har jag kört med rätt länge nu. Primern från IsaDora har jag inte testat förr, så får se hur den är. Min nuvarande som är från Rimmel är verkligen jättedålig så jag hoppas denna är bättre!
 
Aja, i morgon ska jag till Vasa för att fortsätta min kappjakt i affärerna och rean där. Hoppas på att hitta min perfekta jacka där. 
1 Anonym:

skriven

Är det där en hel ansikts primer? Var finns de att köpa? Min foundation håller inte hela dagen, så det suger lite :/
Skulle du kunna tänka dig att göra ett inlägg om dina "sminkrutiner"? Alla produkter du använder och i vilken ordning? :)
Tack på förhand! :)

Svar: Jaa det är en hel ansikts primer. Jag köpte min på Anttila så där finns den åtminstone :) Jag vet känslan när sminket inte håller, verkligen irriterande...
Jadå, det skulle jag säkert kunna göra, är dock inte alltför insatt i sminkvärlden och allt vad det innebär, men kan visa mina egna "sminkrutiner" nångång :)!
Emmi

2 anonym:

skriven

Hej! Hur redigerar du dina bilder till bloggen? Vilken app använder du t.ex. för att göra kanterna ljusare? :) jättefin blogg!

Svar: Jag redigerar oftast bilderna på datorn på Picmonkey. Där kan man ändra ljuset, göra kanterna ljusare och allt sånt :) Tack så jättemycket!
Emmi

3 anonym:

skriven

fotar du mycket med telefonen?

Svar: Nja, hälften av bilderna kanske. De gånger jag inte har kameran med mig :)
Emmi

4 Anonym:

skriven

Vart ska du ikväll och fira nyår? :)

Svar: Ska till en kompis först, så får vi se vart det bär av sedan :)
Emmi

5 Anonym:

skriven

Kan du göra ett inlägg om hur 2015 var? Med mycket bilder, som du gjorde på förra bloggen? :)

Svar: Ska försöka få ihop något liknande :)
Emmi

Kommentera här: