IMORGON SKRIVER JAG KEMI

Hjälp, i morgon skriver jag kemi. Känner mig långtifrån tillräckligt förberedd, och är inte alls redo för skrivningar ännu. Usch. Är verkligen supernervös inför kemin. Resten går bra, engelskan och finskan alltså. De vet jag ju att jag kan, i alla fall helt okej. I kemi kan det komma frågor om i princip vad som helst, och jag är inte alltför kemi-smart om man säger så. 
Min läs-outfit detta veckoslut. Har i princip bott i dessa kläder, åh, så mysiga de är. Byxorna är från BikBok och tröjan från Odd Molly. 
 
Idag ska jag plugga in det sista, kolla gamla studentprov, och sen bara hoppas vi på att det kommer såna frågor som jag kan. 
1 Faster:

skriven

Vi håller tummar och tår i morgon så går det riktigt bra ska du se! Lycka till! Kram!

Svar: Det hoppas vi på.. Tusen tack! Kram!
Emmi

Kommentera här: