FÖRSTA STUDENTSKRIVNINGEN

Idag skrev jag min första studentskrivning, egentligen ingen skrivning utan en hörförståelse, men ändå. Det var lång engelska vi hade hörförståelseprov i, och för att vara ärlig gick det nog snäppet sämre än jag väntat mig. En del av provet gick fint, medan andra delar gick sämre om man säger så. Jag hoppas på att den skriftliga delen nästa onsdag går bättre!

I morgon står hörförståelse i finska på programmet, därmed också sista skrivningen för denna vecka. Nästa vecka börjar tufft med kemiskrivningar på måndag, engelskaprov på tisdag, engelska skriftliga provet på onsdag och skriftliga provet i finska på fredag. Är såååå lycklig då den veckan är förbi! Min stress- och ångestnivå är på tok för hög för tillfället, så jag genomgår x-antal mental breakdowns varje dag.

Nu har jag ju inte bloggat på ett bra tag, så tänkte bomba med lite bilder från den senaste veckan.

Idag har jag som sagt gjort en hörförståelse, haft några andra lektioner, gjort en träning (den gick sjukt tungt efter den 45km långa parstakningstävlingen igår, det känns i kroppen idag), gjort en finskahörförståelse inför morgondagen och läst kemi.

1 Anonym:

skriven

Varifrån är tröjan på första bilden? Så fin!

Svar: Tusen tack, gillar den verkligen! Köpte den från Bikbok :)
Emmi

Kommentera här: