vi lever life här i Vuokatti

Nu är vi tillbaka från morgonens träningspass i skidspåret. Idag var det tjockt med folk där, människor överallt.
Jag bor i en mysig stuga tillsammans med världens bästa girls; Fanny, Elin och Ronja. Vi har hittills haft väldigt kul, skrattat mycket och tränat bra. Vi har lagat mat, kollat film och taggat med perfekt musik. 
 
Vi kom hit till Vuokatti på onsdag eftermiddag, vilket jag tror jag skrev i ett tidigare inlägg, och åker härifrån efter träningen på söndag. 
Hittills har jag hunnit med lite sprintträning, teknik och grundträning. Det är rätt svårt att göra intervaller i spåret också då det är så proppfullt och kaotiskt, så man får åka slalom mellan alla åkare. 
 
Bästa girls <3
 
Eftermiddagsträningen idag ska jag göra med Elin, en löplänk i GU-fart. Ikväll ha vi planerat in vår tortillakväll, och sen blir det film. Sååå cozy. 
 
Nu ska jag lägga mig ner i soffan under en filt med choklad och en bok i handen. Jag läser faktiskt en bok för tillfället. Är verkligen imponerad av mig själv. Tycker dessutom den är väldigt intressant. Nu är jag duktig. Aja, efter en skön lässtund ska jag facetima lite med Valtteri innan nästa träning. Ha det gott!

Kommentera här: