veckan som gått

Nu har vi kommit igenom ännu en skolvecka, hälsat oktober välkommen och släppt studentskrivningsstressen. Min skolvecka har i princip mest gått ut på att sitta i skolan och sen att träna, jag har verkligen inte gjort mer än så. Har rätt många kurser denna period också, vilket betyder mycket tid i skolan. Efter den här perioden har jag skrapat ihop till 75 kurser, vilket betyder att jag har tillräckligt många för att bli student. Då återstår bara studentproven. Piece of cake, liksom. Haha.

Måndag och tisdag var helt vanliga vardagar för min del, skola och träning båda dagarna. Onsdagen bestod av skola, träning och cirkelträning med mina OIF-juniorer. Torsdagen började jag med långlänk, medan fredagen rivstartades på rullskidor.

Preliminära resultaten från studentskrivningarna kom också denna vecka, och jag är riktigt nöjd, i alla fall med finskan. Skönt!

Gårdagskvällen spenderade jag i Oravais i bubbelpoolen tillsammans med min favorit, sååååå perfekt fredagsmys ju! Kvällen fortsatte med film och glass. Kunde inte haft mycket bättre fredagskväll.

Idag har jag sett på Valtteris match och kvällen har spenderats i Karleby på kalas hos faster Sonja. Söta Cevin, som är med på en av bilderna ovan, fyller nämligen år.
Japp, det var en liten update till er. Nu ska jag sova. God natt!

Kommentera här: