lägret i telefonbilder

Nu har vi packat in allt i Ronjas bil, och är för tillfället på vägen nånstans mellan Vuokatti och Kronoby. Förmiddagen har varit rätt stressig och smått kaotisk. Vi började dagen rätt tidigt med frukost och direkt därpå träning. Jag gjorde en skidträning på klassiska skidor som innehöll några parstakningsdrag. Efter träningen blev det snabbpackning, matlagning och städning av stugan. 12.14 var vi inpackade i bilen och hade lämnat stugan, så vi blev endast tolv minuter försenade (bra jobbat). 
 
Igår hade jag två rätt tuffa träningar och en timme redskapsgymnastik mellan dem också. Första träningen var en sprintträning på klassiska skidor, roligt men rätt tungt. Sen, efter att mamma lagat mat åt oss, blev det gymnastik. Så sjukt kul att få volta och hoppa omkring lite för att checka ifall rörelserna och volterna fortfarande sitter. Det gjorde de (ni som följer mig på Snapchat såg troligen filmerna). Eftermiddagsträningen gjorde jag med mamma, pappa och Alva i slalombacken. På programmet stod 3x15 minuter FU uppför. Inte det allra lättaste kan jag säga. En hatkärleksträning för min del, otroligt tungt, men väldigt skön känsla efteråt. Middagen åt vi tjejer lyxigt på Amarillo. 
 
 
Det har varit fantastiskt skönt att ha fått skida på snö några dagar nu, motivationen steg som sagt direkt på första träningen! Känns inte direkt lockande att återgå till löpning och rullskidning nu i Vörå, men jag får skida igen redan nästa veckoslut då första tävlingen för säsongen går av stapeln i Vuokatti. Då är det först sprint på lördag och sen stafett på söndag i Suomen Cup. Det ska bli kul!
1 Anonym:

skriven

Firar du halloween? Isf vad ska du vara och kan du inte göra ett inlägg om de?

Svar: Jag har nog aldrig egentligen firat halloween, och tror inte det blir av i år heller.. :)
Emelie

2 anonym:

skriven

Får man lägga till dig på snapchat? :)

Svar: Jodå fritt fram! Jag heter emmi2401 där :)
Emelie

Kommentera här: