efterlängtat veckoslut och vila

Tja bloggeeen! Nu är fredagen äntligen kommen, hur skönt? Har verkligen längtat till denna dag, då det är både vila och ledigt för min del.

Jag har ju alltså varit i Solvalla med skolan på läger från måndag till onsdag, gjort ett rullskidtest i Botnia hallen på torsdag och dragit på mig en lindrig förkylning. Aja, inget brutalt, men lite snuva och så går jag omkring med.

På torsdag kväll åkte vi tjejer till Vasa för att äta lyxmiddag på Faros, en supermysig restaurang. Vi hade en väldigt bra kväll. Jag trivs så sjukt bra med dessa människor. Det är inte klokt hur bra de är ❤️

Idag efter skolan körde vi (jag och Antta) hem och sen raka vägen till Kokkola för att strosa omkring lite i butikerna där. Mys. Jag köpte lite sminkgrejer, men skulle egentligen inte köpa något alls. Som vanligt då alltså.
Senare på kvällen hade vi planerat en myskväll med våra favoritkusiner Jennie och Mia, som vi fixade här hos oss. Vi åt godsaker och pratade en hel massa, ni e bara såna glädjepiller ju ❤️

I morgon på förmiddagen åker jag med familjen till Ylivieska för att kolla på Alvas jumppatävling, sen har jag en styrketräning på programmet, och därefter blir det träff med mina Krombi-gurls. Perfekt. Borde hinna med lite läxor också, men det får jag kolla upp senare känner jag. Allt handlar ju trots allt om prioriteringar. Hehe.

Kommentera här: