1 underbart år

Idag har det redan gått ett helt år sedan jag och Valtteri blev tillsammans, helt sjukt hur snabbt det har gått! Tycker vi redan hunnit med mycket tillsammans under detta år, och jag hoppas på fler med denna underbara kille.

Jag fick en superfin present av honom imorse, alltså påriktigt, he's the best of the best. Valtteri har ett hjärta av guld och är mitt happy pill, han gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden varje dag. Jag älskar honom. 
 
Gillar att vi båda var så beredda på bilden. Aja, tyckte det var en fin och äkta bild, i alla fall.
 
Nu fortsätter jag dagen med att dricka glögg, göra läxor och sen träna. Ha en bra dag!
1 Anonym:

skriven

Vad fick du? (:

Svar: Visar i ett senare inlägg :)
Emelie

2 Anonym:

skriven

Vad fick du av honom? :)

Kommentera här: