these daysss

Hittills idag har jag gjort en styrketräning med familjen, jobbat några timmar och ska nu läsa lite kemi innan jag byter om inför släktkalas. Efter kalaset bär det (troligen) av mot fotbollsträningar med Antta, och resten av kvällen ska spenderas med en saknad Fanny. 
 
Gårdagen började jag med att skjutsa Antta till träning i Jakobstad, vilket jag och Valtteri utnyttjade på bästa möjliga sätt genom att gå på matdejt. Bästa. När vi kom hem åkte han iväg till Kristinestad för att spela match. Kvällen innehöll för min del en rolig fotbollsträning med damlaget. Hade verkligen saknat att spela fotboll, det var hur kul som helst trots att passningarna och skotten inte gick ett dugg som jag ville, haha. Hade dock inte kunnat förvänta mig något, med tanke på att senast jag spelade fotboll var i maj (en träning och en halv match).
 
Måndagen var en slö dag. Veckans vilodag. Jag och Valtteri sov rätt länge, och gjorde i princip ingenting på hela dagen. Vi hade dock filmmys med Alva på kvällen då vi kollade Shrek och åt körsbär och lite annat smått. 
 
Aja, back to business, nu blir det kemi för hela slanten. Ha en bra dag!
1 Anonym:

skriven

Jag ska ut och träffa en kille, första gången ensamma. Har du några tips på vad vi kan göra? Har du något tips till mig? Lite nervöst är det ju haha xD

Svar: Åh, kul! Ni kan ju till exempel gå på café, ta en promenad och bara prata, eller äta glass och sånt. Var dig själv bara, så blir det bra. Det var de tipsen jag kom på såhär för tillfället :)
Emmi

Kommentera här: