m u m s

Idag har jag haft vilodag, så har tillbringat en del av dagen med att jobba, och sen har jag packat och grejat lite. I natt åker jag med nattåget norrut till Kemi, och åker därifrån med buss upp till Äkäslompolo. Lägret med j-landslaget börjar på eftermiddagen kring fyra, så jag har några timmar dötid på hotellet när jag kommit fram. 
 
Mamma kom hem med dessa idag. Muuuuuums. 
 
Nu ska jag packa ner det sista, och sen ta det lugnt och kanske se en film tills klockan är ett och det är dags att åka. Sa precis hejdå till en gråtande och mycket ledsen Alva, som tycker det är jättejobbigt varje gång jag ska iväg nånstans. Gulle.
1 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Oj, kemi?:o Aldrig hört. Uttalas det som kemi asså ämnet kemi? eller typ keeemi :o

Svar: Det är finskt, uttalas precis som det stavas, alltså inte som ämnet :) Kort e och i
Emmi

Kommentera här: