sommarlovets sista vecka

Nu är vi inne på sommarlovets allra sista vecka, och jag känner på mig att denna kommer vara förbi snabbare än blixten. Jag tycker dock det ska bli riktigt skönt att komma in i vardagsrytmen igen och få lite ordning på allt efter sommaren. 
 
Idag har jag tränat två gånger, läst kemi, städat, möblerat om i rummet (alltid lika kul ju, nu känns det som om jag har nytt rum), umgåtts med Antta och lite sånt. Skön dag har det varit. 
 
Igår började vi dagen med ett besök till Kokkola på lite småshopping inför skolstarten (visar i ett annat inlägg), och fortsatte sen dagen med fotbollsträning. Måndagen började vi med sovmorgon i Oravais, sen god mat, packning och iväg hem till Kronoby. Där blev det kvällsträning i form av löpning och styrketräning tillsammans med Antta. 
 
Nu är det sovdags för min del, för i morgon har jag tidig väckning eftersom jag ska iväg till Tammerfors på astmatester. Mysigt? Not so much. God natt. 

Kommentera här: