IVYREVEL

Det "nya" Ivyrevel är värt att uppmärksamma känner jag. Jag har länge gillat deras kläder, men nu? Love them! Skulle kunne beställa hem typ varje plagg och accessoar. Väskorna *hjäraögon*.
Tänkte visa er några av mina favoriter. Storgillar verkligen dessa! Åhhhh, ge mej!!! Alltsååååååå, passport cover. In love. 
 
1. här 2. här 3. här 4. här 5. här 6. här 7. här 8. här
1 Anonym:

skriven

Såna här inlägg orkar vi inte läsa.

Svar: Ursäkta, men ingen tvingar dej att läsa min blogg. Jag skriver EXAKT om vad jag vill här, och om du känner att du inte vill läsa om det jag skriver så borde du inte besöka denna sida :)
Emmi

2 Anonym:

skriven

jätteroligt med inlägg som det här! Tack för en suuperbra blogg!❤️

Svar: Tusen tack snälla du, blir verkligen sjukt glad! ❤️
Emmi

3 Anonym:

skriven

Kul me variation ju o inspiration!! Mer sånt!

Svar: Håller helt med dig!
Emmi

Kommentera här: