fredagsglad

Idag är det fredag, vilket ju såklart känns skönt. Jag har precis kommit hem från Vörå efter en rätt jobbig skolvecka. Denna vecka hade jag två prov och en massa inlämningsuppgifter och läxor. Träningarna har gått sjukt trögt och jag har varit rätt sliten hela veckan efter förra veckans läger. Har ändå kört på rätt hårt med träningen, så det ska bli skönt för både kroppen och knoppen att ha en lugnare vecka nu. Vi börjar dessutom en ny period nu på måndag, och då kommer jag ha ännu mer skola än förra perioden. Dock är dessa ämnen jag nu ska läsa lite "lättare", eller ja, jag har rätt lätt för språk så därför. 
 
Den här veckan har jag nog inte hunnit med så mycket annat än skolan, träningar, mat och sömn. Jag har därför inga bilder att dela med mig av, så ni får nöja er med en oldie. Varsågoda. Jag åt faktiskt saltskallar idag, så helt fake är det ju ändå inte. Hehe. 
 
Denna fredag började jag med att vakna 6.45, gå till frukosten, och sedan sätta mig i bilen med pappa för att köra iväg till polisen i Vasa. Vi var till polisen för att ansöka om ett tillstånd av något slag, eftersom jag tar körkortet med pappa, så snart får jag börja köra!!!!!1!!!! Kan ni förstå det??????? Jag. Bakom ratten. I trafiken. Hehe. Watch out. Nejmen, det ska väl nog gå bra, bara jag lär mig minnas vilken pedal som är vilken.
 
Kvällen har hittills gått ut på att stressa sönder över kursbrickan och ångesta över gymnasiet. Jag har också lyckats skriva ett kilometerslångt inlägg om en drömfrukost, som jag sedan råkade radera på grund av blogg.se så jag har hunnit fälla några tårar över det också. Nice. Toppen. Life on top liksom. 
1 Anonym:

skriven

ska du gå på tre eller fyra år?

Svar: Är fortfarande inte säker så kan tyvärr inte svara ännu :)
Emmi

Kommentera här: