SOMMARLOV

Nu har sommarlovsdagarna rullat igång, vilket känns både bra och dåligt. Skolavslutningen kändes vemodig och inte kul alls, eftersom allt förändras efter lovet. Nytt rum, ny skola, ny rumskompis (förhoppningsvis inte!!!!), nya vanor och nya tider. Två av mina närmaste vänner ska flytta till Sverige till hösten för att gå i skola där. Detta känns så sjukt hemskt, tårarna rinner nu också bara av att jag tänker på det. Jag vet att Vörå inte blir detsamma utan dessa två. De kommer vara saknade av alla, det vet jag. Älskar er och jag är så otroligt glad att jag fick lära känna er!! Ni e helt underbara. Jag kommer sakna er obeskrivligt mycket, bara så ni vet.

Tårarna rann efter avslutningen när allt skulle packas ihop och rummen tömmas. Jag trodde inte jag skulle reagera så starkt, men när Lina kom och kramade mig hejdå strömmade floder nerför mina kinder. Jag hade nog inte riktigt fattat det då ännu. 
BÄSTA VÖRÅ GIRLS.
Saknar redan Vörå och alla härliga människor där, internatslivet och träningen. Jag hoppas ändå att denna sommar blir den bästa hittills, och att allt är bra när vi börjar igen till hösten.

Åh, att plocka ner bilder, samla grejer, packa kläder och torka varje liten vrå, det gjorde ont. Rummet som var vårt, som ska vara vårt rum. Med våra saker och våra bilder överallt. Ååååh, det var verkligen mycket jobbigare än jag nånsin hade trott att lämna Vörå. I början var det jobbigt att åka till Vörå, men nu var det så mycket värre att lämna. 

Vi har ett helt fantastiskt år bakom oss på denna plats, en massa minnen och så många nya människor. Nu är det sommarlov, men jag hoppas jag kommer träffa så många som möjligt nångång under sommaren också. Ha en fin sommar!
1 Anonym:

skriven

Vad gjorde du igår på avslutningskvällen? :)

Svar: Jag umgicks med vänner, en helt lyckad kväll! :)
Emmi

2 Anonym:

skriven

var är din klänning ifrån?

Svar: Nelly :)
Emmi

3 Anonym:

skriven

Vilka "två" skulle flytta och vart i Sverige skulle de fara??

Svar: Lina och Lycke, och de ska till en dövskola.. :(
Emmi

4 Lycke:

skriven

Åh jag började gråta då ja läste dehä, är också såå himla glad att ja ha fått lära känna dej, du är absolut otroligt härlig, underbar och en av de bästa personerna ja känner!💗Saknar er och Vörå redan! Hoppas vi syns mycket på sommaren! 😘

Svar: Saknar dej honey, hoppas vi ses snart! 💖 gråter nu också, bara för att jag är så glad över att få ha dej i mitt liv och lära känna dej ❤️
Emmi

5 Lina K:

skriven

åå emmi<3 gråter bara när jag ser va du skrev. du är en av de underbaraste personen ja ha träffat, vi ha kännt varandra i mindre än ett år fast det känns att ja ha känt dig många år, du kommer allti finnas i mitt
hjärta för du betyder mycket för mig, älskar dej <3 hoppas vi syns snart!!

Svar: Åååå jag gråtar ocksåååå, hoppas vi ses snaaart! ❤️ älskar dej också, och du kommer finnas i mitt hjärta always hani ❤️ Ja känner sama sak, att det känns som om vi känt varann så myki längre!
Emmi

Kommentera här: