Dags för uppdatering?

Nu har bloggen stått tom i nån dag, så dags för lite uppdatering.

Vi börjar med söndagen då. På morgonen packade jag upp, städade och åkte sen till Daniels. Där satt vi i hans bil (ja han har en bil, men ännu inget körkort) och drömde oss bort, trivdes med hundarna och åt tårta som vi fick av Daniels moster. Så gott, tusen tack och grattis!
Angrybirdsfat och allt. So fab.
På kvällen styrde vi kosan mot Vörå. 

Igår, måndag alltså, skrev jag prov. Det gick faktiskt bättre än jag trodde när jag skrev det.
Sen efter halv fyra bussade jag och Daniel spontant iväg till Vasa. Jag var ju där förra veckan också med Fanny, för att köpa presenter, men det kunde jag ju inte skriva då. En födelsedagspresent till världens BÄSTA och mest KÄRLEKSFULLA mamma som fyllde år i måndags. GRATTISAR till dej här också! ❤️ 
Aja, tillbaka till gårdagen. Vi gick omkring i butiker, surprise, åt pizza, gick lite till, och åt (eller drack smoothie) på Arnolds. En riktigt mysig dag med en riktigt mysig kille. 
Dock en lite kall och blöt väntan på bussen. Det gick bra ändå, med fint sällskap! Busschauffören var dock mindre trevlig, men jag antar att han helt enkelt hade en dålig dag (eller ogillade sitt jobb extremt mycket och därmed drömde om att vara pilot eller kontorsgubbe). Vi gjorde hans dag bättre i alla fall, för han hade ju någon att vara irriterad på då. "Studeranden nuförtiden, kan inget annat än att stirra på sina tunna telefoner". Jag LOVAR att han tänkte så.

//Emmi

Kommentera här: