Smulpaj

Gårdagen spenderades med Daniel och kvällen med Alva. Vi gjorde en smulpaj, som vi sedan avnjöt med grädde. Just saying. Sen såg vi film också. Och spelade Mario kart. 
Idag har jag siktet inställt på Nedervetil, då Daniel slutat jobba. Jag har precis kommit hem efter att ha varit till butiken och posten för att posta tre paket och för att handla lite mat och sånt med mamma. 
1 Emelie:

skriven

Åh så gott! :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Emmi

2 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Gott!

Svar: :)
Emmi

3 JUNITJEJ:

skriven

Så smaskigt!

Svar: Verkligen! :)
Emmi

4 Anonym:

skriven

Vad ska du bli när du "blir stor"? :) som yrke? :)

Svar: Drömmen (eller planen) är att bli elitåkare och få tävla i de stora mästerskapen, grunda ett eget klädmärke, bli en berömd människa och rädda världen :) Det "normala" yrket jag studerar till och siktar på är dock läkare av något slag.
Emmi

5 Anonym:

skriven

Kan du göra ett inlägg inför skolan? Hur du förbereder dig, pennfack, kalender osv? :) Väska och allt sånt? Om du ser framemot att börja skolan igen? När ni börjar och sånt? :) Jättebra blogg förresten!!! :)

Svar: Jodå, det kan jag säkert göra! :)
Emmi

6 Emma:

skriven

Kan du göra en what`s on my phone? :)

Svar: Säkert kan jag det :)
Emmi

Kommentera här: