mina julklappar

Det var någon som undrade om jag kunde göra ett inlägg om vad jag fått i julklapp, så jag valde ut några klädesplagg och grejer av det jag fått av min familj, släkt och vänner. 
Jag fick en flera superfina klädesplagg, skor, skönhetsprodukter, inredningsgrejer, en högtalare och en hel del annat.
Dessa skor har jag önskat mig så länge, och nu äntligen är de mina! Materiell lycka på hög nivå. Myströjan från Molly är också helt underbar. 
Mascarorna från YSL är heeeelt perfekta, och hårvårdsprodukterna från Moroccan oil är super. 
 
Jag fick helt otroligt fina julklappar, och är verkligen sjukt tacksam över allt jag fått av de underbara människorna jag har omkring mig. Tusen tack igen!
 
 
 
1 Eleonora Adriana ♥:

skriven

Jättefina!

Svar: Jaa, det tycker jag med! :)
Emmi

2 iza svenningsson:

skriven

Men så mycket fint! Älskar odd molly, både gulligt och snyggt på samma gång :-)

Svar: Jaamen precis! :)
Emmi

3 Henna:

skriven

Varifrån är abercrombie and fitch tröjan? Himla fin!😍

Svar: Den är från Abercrombies hemsida tror jag. Tusen tack, det tycker jag med! 😍🙏🏻
Emmi

4 Felicia:

skriven

Hej! Vet du varifråm odd molly tröjan är? Är på jakt efter en liknande men vet inte alls vart jag ska vända mig haha :) superfin!

Svar: Min är beställd från Odd Mollys hemsida, tror jag i alla fall :) Tusen tack, jättemysig är den också!
Emmi

Kommentera här: