jul, jul, strålande jul

Tänkte jag skulle börja sådär fint med pappas favoritjulsång (or naahhh, haha) som rubrik. Vet att du älskar den där sången, pappa. Aja, just nu ligger jag i min säng iklädd myskläder och har tända ljus överallt i rummet. Jag kollade precis ett avsnitt av Bron, och ska snart fortsätta med nästa avsnitt. Bästa med lov då man med gott samvete kan ligga i sängen och bara göra ingenting! Jag har ändå både städat, tränat med Antta OCH varit på körlektion med pappa idag, så nu känner jag att jag faktiskt får ligga här och lata mig. Saknar dock Valtteri.
Outfit of the day, jadå. Okej, nu ljög jag, förlåt. Jag har inte alls dessa kläder, men på samma mysnivå är de i alla fall. Håret on point också, haha. 
 
Nu är julen snart förbi och mellandagarna börjar. Min jul i år har varit helt fantastisk (okej, när är julen inte det?), och jag har fått spendera den med alla de som betyder mest för mej, mina nära och kära. Underbara julklappar fick jag dessutom, både av mamma och pappa, släkten, Valtteris familj, Valtteri, mina systrar och av mina vänner. Tusen tack igen för allt fint ni gett mig! Jag fick dessutom inget "onödigt", och tyckte verkligen om allt jättemycket! 
 
Julafton firade jag med min fina familj hemma hos oss, och också vi fick besök av tomten. 
På juldagen tillbringade vi några timmar på julmiddag, och gjorde sedan en styrketräning vid Tössbacken. Därefter cyklade jag iväg till Idas för att göra mig i ordning där tillsammans med henne och Fanny. Sen bar det av på äventyr, hihi. Aja, en kul kväll hade jag i alla fall, så tack för det, alla inblandade! Jag fick träffa många jag inte sett sedan nian, och fick umgås med mina vänner vilket ju alltid är värt guld. 
Dessa två tjejer. Alltså jag kan inte ens beskriva med ord. Just really, really love them. 
 
I morgon ska jag till Vörå på dagen för att träna lite på snö, och sen ska jag och Fanny hitta på något skoj på kvällen. Blir kanske en körlektion där mellan också. Låter som en hur bra dag som helst tycker jag. Nu ska jag fortsätta kolla Bron här i min ensamhet. Ha en fin kväll!
1 Anonym:

skriven

Kan du göra ett inlägg om dina julklappar ( bilder o.s.v ) ? :)

Svar: Jodå, säkert kan jag göra det :)
Emmi

2 Anonym:

skriven

Vad för äventyr? :)

Svar: Äventyr med vänner :)
Emmi

3 Anonym:

skriven

Du har inte så många här

Svar: Inte så många vad? :)
Emmi

4 Anonym:

skriven

Vilka planer har du för detta nyår? :) vad gjorde du förra året på nyår? :) jättebra blogg <3

Svar: Jag är faktiskt öppen för alla möjligheter detta nyår, har inga planer alls än så länge, så vi får se hur det blir! Jag ska i alla fall vara med Valtteri och med mina vänner :) Förra året umgicks jag med vänner såklart, minns faktiskt inte riktigt var vi höll hus :) Tusen tack! <3
Emmi

5 Anonym:

skriven

Tips på maskaror som ger både längd och volym? :)

Svar: Min nya mascara Babydoll från YSL, som jag fick i julklapp, är verkligen helt perfekt! Sen gillar jag också skarpt Lash Sensational från Maybelline och Masterpiece från Maxfactor. Alla de tre ger både längd och volym, funkar bra till mina fransar i alla fall! :)
Emmi

6 Anonym:

skriven

Fin blogg!

Kommentera här: